بی بی سی لندن جمعه 11 مه 2012 آی اس آی ارتش پاکستان یک بار دیگر افسار را کشید

      آقای گلبدین خان حکمتیار این نوکر آی اس آی و دشمن صلح و سلم  یعنی آرامش و خوشبختی میهن عزیز یک بار دیگر مس خود را نمایان ساخته و نشان داد که او نه دستورات قرءان شریف نه به نصایح پیامبر اسلام صلی لله و علیه وسلم و به مردم بی دفاع میهن مان بجز دستورات آی اس آی پاکستان؛  نه باور دارد و نه هدف سر بلندی واسلام و تسریح خارج شدن قوای بین المللی را از افغانستان تقویه می کند.

به این عنوان خبری بی بی سی انگریز توجه فرمایید:

حزب اسلامی به رهبری گلبدین حکمتیار اعلام کرده که مذاکرات خود با دولت افغانستان را قطع کرده و قصد ندارد دیگر با این دولت مذاکره کند.

این حزب در تازه ترین واکنش خود به امضای موافقتنامه همکاری های استراتژیک میان آمریکا و افغانستان، امضای این سند را بهانه ای برای حضور طولانی مدت نیروهای آمریکایی در افغانستان خوانده و گفته به همین دلیل تصمیم به قطع مذاکرات با دولت افغانستان گرفته است.

این کار و موضع گیری آقای حکمتیار را  بجز دشمنی با اسلام و مسلمانان دیگر چه تفسیری میتوان نمود.

مقاله ی که در ماه اپریل سال 2010 نوشته و در دوهفته نامه مردم افغانستان امید در ویرجینا- امریکا  اقبال نشر یافته بود یک بار دیگر به شما خواننده های خدا پرست و مسهن دوست پیشکش نموده و با سروده ای از حضرت مولانا جامی هروی (رحمت الله علیه) به پایان می رسانم.

2010/09/04

طاها کوشان                فریمونت، کلیفرنیا